Premiär

Idag är första dagen vi har gett oss ut, då vi nu räknas som smittfria. Köpte en ny barnvagn till Cornelia i början av veckan. Det blev en Brio spin.


Idag var det då dags att få testa vagnen för första gången och vi är mycket nöjda! En liten lättkörd vagn med liggläge och svängbara hjul. Cornelia sitter som en kung i vagnen, hon är nog ganska nöjd att få se framåt! 
Nu är våran Emmaljunga kombi vagn i förrådet där den får vänta på ett ev syskon som ska få ha den.

När jag skrev inlägget om pyssel för några dagar sedan så blev jag så sugen på nåt nytt projekt så då var jag tvungen att ta en sväng förbi tygaffären då jag var i stan. De här tygerna fick följa med hem.

 
Behöver jag berätta att jag gillar prickar?!

Känner hur det kliar i fingrarna efter att få börja, men jag måste först låna symaskinen från svärfar sen kan jag börja. Imorgon ska jag i alla fall börja att klippa i tygerna. Då gäller det att man är pigg så inte allt blir fel ;-)


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Sv: Hon älskade att vara där, hon visste inte var hon skulle stanna för det fanns så mycket roligt. Massa magkittlande branta rutschbanor var favoriten att åka med J :-)



Vi testade med Brio spin men beslutade oss för Emmaljunga scooter istället men båda är ju väldigt smidiga vagnar!



Jag älskar också prickigt!

2012-02-12 @ 10:47:46
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Ida & Jouline

Vilken fin vagn =) Kan tänka mig att hon sitter som en kung i den.

Jag älskar också prickar =)

Kram

2012-02-12 @ 11:27:50
Postat av: Marie

Vilka fina tyger! Och en fin vagn. Vi har en Brio Happy i den gråa färgen, med svart chassi.

2012-02-12 @ 16:51:36
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Emelie

Älskar också det där tyget.. hade samma till emblas skötbäddsöverdrag fast i gult och grönt tyg.

2012-02-12 @ 17:26:38
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Linda

Spännande med nytt syprojekt, vad ska du hitta på nu månne? Du gav mig en idé med dekorplast på vår toa/skötrum - får se om man får ork o tid o sätta sig med de nån gång.



Prickigt är snyggt! Har det där i GRÖNT ;-) Dille på grönt tror jag....

2012-02-12 @ 18:53:25
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

och jo! De jag egentligen skulle kommentera! Virrig....



Fin vagn! Bra att ni är så nöjda, själv velar jag mellan denna och en scooter 2.0. Mileon har ju börjat växa ur sin Teutonia, helt sjukt!

2012-02-12 @ 18:56:31
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul med ny vagn! Vi valde mellan Spin och Scootern, och så blev det en Scooter. Ska bli kul att se när vi gör ett race på stan om jag ångrar mig ;) Fina tyger, har du tänkt göra ngt särskilt? :)



Sv: Den börjar ta sig magen, längtar tills den är rund och go :) Haha, jag ska baka fler bullar nån dag i veckan, så du behöver inte vara orolig ;) Ska kolla mitt schema och så skickar jag ett sms sen om passande fikadag :)

2012-02-12 @ 21:46:54
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback