Veckans tips

Som ni säkert har märkt den sista tiden så är jag helt inne på Ugglor, tycker att de är så himla fina och vill ha ugglor på allt!

Den här veckan har minimango.se Piggelinrygga som veckans vara.
Det är då en ryggsäck som passar perfekt för utflykten då den har ett stort rymligt fack, men även ett isolerande fack för tex drycken. 
Men den fungerar lika bra som en dagisryggsäck, övernattningsväska, lekväska ja listan kan göras lång, det är bara fantasin som sätter stopp.
Ryggsäcken finns i flera olika djurdesigner.



Vilken är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du varit inne på barntavlor.se ??? Helt ljuvliga uggletavlor finns där!! Jag vill ha alla :)

2012-02-22 @ 06:32:49
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag har också varit helt insöad på ugglor.. ett tips från mig då, vet du hur Emblas gardiner ser ut? det är lila ugglor ett tyg från jysk som nu är prissänkt till 175kr för fem meter det kan du nog göra något kul med =)



Jag ska köpa ett liknande fast med noshörningar och flörta med svärmor eftersom jag inte har egen symaskin eller ens kan sy särskilt bra =)



Anna: Barntavlors uggletavlor har jag fuskat mig till, skrev ut dem på A4 och satte in i ramar, billigt och bra =)

2012-02-22 @ 08:15:46
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Sara

Åhh vad söta. Biet var ju galet söt! :)

2012-02-22 @ 17:11:17
URL: http://langtaneftertvillingarna.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback