Vip morgon

Den här dagen började jag & Cornelia att åka in till stan för att möta upp svägerskan på HM:s VIP morgon, där bjöds det på frukost och 20% på ett hela köp.

Jag hittade en klänning till Cornelia (vem annars) som jag bara var tvungen att köpa. Hennes sommargarderob börjar sakta men säkert att fyllas med en massa gobitar! 
Klänning

Klänning - från H&M

http://www.hm.com/se/s/02GSV2

En ärmlös klänning med liv i mjuk trikå med rosett och dekorationsknappar upptill. Utställd vävd kjol. Klänningen har ett brett knytband i ryggen.

H;amp;Mwww.hm.com


Sen hittade jag även en snygg stickad tröja till mig själv, vilket inte sker ofta. Så jag blev riktigt nöjd med dagens inköp.

En sväng på Lindex har jag också hunnit med, där köpte jag ett par skalbyxor till Cornelia men de blev för stora så jag måste byta storlek. Sen köpte jag även presenter till min söta systerdotter som fyller 1år om en månad.

Annars så har vi inte gjort så mycket mer här hemma. Lill hjärtat är fortfarande sjuk, hostar och har feber som kommer och går.


Kommentarer
Postat av: Anna

Supersnygg!! Tittade på den till dottern, men falerade på att det var dubbelstorlek tyvärr, hon kommer definitivt inte växa mer än till stl 86 till sommaren.



Kram

2012-02-25 @ 19:42:34
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Luiza

Vilken underbar klänning!!! Hon kommer se bedårande ut i den.

Kul att du hittade en kofta till dig själv också =).



Hoppas lillanm kryar på sig snart , inge kul att vara dålig =(.



Massa kramar/

Luiza

Postat av: Hanna

Så tjusig klänning! De hade en superfin på baby från LOGG som endast kostade 49.50, den investerade vi i ;) Känns lite konstigt att handla sommarkläder dock..Håller du inte med? :D



Sv: Jag ska absolut passa på att fika solo nån gång när jag måste vänta på bussen, det var guld värt att sitta ner i lugn och ro :) Och vi borde absolut hitta på ngt utan tjejerna nångång, fast det är ju så kul att se dem tillsammans :)



HAHA, naken badlärare alltså! Där kan vi snacka snoppchock :D



Nästa gång ni kommer hit blir det chokladfondue :)

2012-02-26 @ 08:33:59
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback