Kallt

Cornelia har fortfarande feber, snoret och även dregglet rinner konstant. Men fast hon inte är frisk så orkar hon ändå med lite bus innan det blir ledsna miner.
Jag misstänker starkt att det är nån ny tand på gång, för så mycket hon dregglar nu så kan det inte vara falskt alarm.

När vi var i Umeå så blev det att gå på stan rätt så mycket. Jag höll då upp några olika sovlinnen till Cornelia, så att hon skulle få välja. Ena var rosa, det andra var med Pippi på och det sista var med Hello Kitty. Hon valde Hello Kitty. Så fort vi är i en affär så dras hon till de kläderna. Vet inte riktigt var hon har fått det här ifrån för jag gillar inte Hello Kitty.
Men men på sovlinnen så är det okej att hon har det ;-)

Kläder som har fått följa med hem är bla svarta leggings, jeans leggings, Hello kitty linnen och sockar, sommarklänning från P.o.P, t-shirtar från Åhlens.


Den här klänningen kunde jag inte motstå. Bild lånad från www.polarnopyret.se

Idag kommer vi bara att stanna inne hela dagen. Känns inte så lockande att dra ut en febrig Cornelia i -17 grader.
Kylen behöver fyllas på, men det får jag eller J åka iväg och fixa.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefin klänning!

Jag gillar inte heller Hello Kitty, förstår faktiskt inte grejen. Och hon är ju överallt. Så så länge jag bestämmer blir det inget med HK på.

Hoppas C kryar på sig snart.

2012-01-31 @ 12:53:47
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTEA

Vilken fin klänning!

2012-01-31 @ 14:02:03
URL: http://mammatea.se
Postat av: Anna

det är väldigt besvärligt. men det är bara försöka äta nå smått hela tiden. Har inte berättat för kollegorna ännu men ska väl göra de så småningom :) Jag har Eva på bergnäset. Hon verkar väldigt bra. Är glad att jag inte fick den andra, har hört att hon inte är så populär.

2012-01-31 @ 17:33:12
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Frugan F

Asså minus 17! Det är kallt det! Idag har vi minus åtta och det är rätt saftigt här! Men än så länge tycker jag det är rätt gott med lite kallare väder. Det enda är att det är lite mer omständigt att klä på barnen alla ytterkläder. Det är ganska gott när de kan springa ut i byxor o t-shirt!



Ps, svarar på kommentarerna i min blogg nu...

2012-02-01 @ 10:54:48
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: Hanna

Superfin klänning! Var in på PoP i Sundsvall men hittade inget fint..Tydligen letade jag inte tillräckligt bra :D



Sv: Det gick jättebra idag :) Bara goda nyheter och..utsikter ;)

2012-02-01 @ 13:06:38
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback