Shopaholic

Idag har jag & dottern mött upp min syster och systerdotter på Åhlens där jag fyndade lite på rean (shopaholic jag?!)
Jag köpte i alla fall ett nattlinne till mig för 40kr, två pussel för 20kr vardera ena ska Cornelia få när hon blir större och det andra blir en födelsedagspresent till grannflickan (man ska vara ute i god tid)
Sen köpte jag även ett par svarta skalbyxor till Cornelia (vem annars?) för 100kr istället för 300 kr, de var både vattenavvisande och vindtäta.
Jag köpte de i storlek 92, så de är lite stora nu men kommer nog att bli bra till hösten. Vill att hon ska ha rejäla kläder då hon börjar på dagis.

Sen mötte jag & Cornelia upp en gammal kompis till mig för att luncha ihop. Alltid lika trevligt.

Imorgon blir det kyrkis i några timmar och sen ska vi till mina föräldrar på middag. Skönt att ha lite planer.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har för mig att en shoppaholic spenderar MASSOR med pengar, jag tycker bara du gör fynd ;)



Låter som en toppendag, ska försöka ta mig till öppna förskolan imorgon om det går. S J fick sitt MMR-vaccin förra fredagen så är lite orolig för feber.



Vi ska lägga bud på huset, måste bara prata med bank o s v först, sedan får vi se om säljaren accepterar vilket är tveksamt. Men oj vad spännande, lovar att hålla dig a jour :)

2012-01-25 @ 20:23:20
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Men skämta, vilka fynd! :)



Sv: Vi ska träna oss flitigt på alla rävsånger vi kan och som finns ;) Kanske jag kan hitta någon om en uggla också!



Kul med Happpis! Är det något särskilt ni ska shoppa eller blir det mer av en nöjestripp? :)

2012-01-26 @ 07:27:34
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilka fynd!

2012-01-26 @ 11:09:44
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback