Sjuk?

Idag har jag & Cornelia varit på kyrkis men hon var inte riktigt i form där så vi åkte hem 30 minuter innan det var slut vilket aldrig sker i vanliga fall.
Hann inte mer än sätta oss i bilen så somnade hon. Hon fortsatte att sova när vi kom hem, vaknade till en liten stund men somnade sen om i sin säng.

Det var egentligen meningen att vi skulle äta middag hos mina föräldrar, men det blir så att de kommer hit med middagen istället. Helt perfekt, vi får både middag och två extra famnar som kan goa med Cornelia ♥

Jag hoppas att vi har en pigg och frisk tjej imorgon, för vi har planerat att åka på ikea då.
Listan som jag bara har i huvudet är ganska lång. Det viktigaste av allt är ett barnbord till Cornelia. Sen behöver vi nya tallrikar och kanske glas. Nån korg som vi kan ha på hatthyllan för Cornelias mössor, vantar osv.
Nåt mer som ska köpas är en till expedit hylla med fyra fack. Tyger och kuddar har jag också tänkt titta på.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas hon är piggare imorgon.

Vad roligt med en Ikeatripp. Jag har också en lång lista på saker jag behöver därifrån. Tur vi ska dit nån helg framöver. Förhoppningsvis inom en snar framtid.

2012-01-26 @ 13:27:34
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTEA

Hoppas det inte är sjukdom på gång.

2012-01-26 @ 13:39:06
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda

Shoppingsugen du! :-) Så du fyndar på rea, här är de som vanligt urdålig rea och bara hittat lite till mig själv och en tröja till M. Inte ens på polarn hittade jag något av intresse!



Hoppas ni håller er krya och kan åka iväg till ikea, det är vardagsmat för en annan som bor 5 minuter ifrån. Ha ha!

2012-01-26 @ 13:56:02
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas hon piggnar till snart! Misstänker Sofia Josephine är på väg att bli förkyld, är gnällig och nyser massor. Har klarat sig bra så ska inte klaga, men trist ändå.



Expedit är klockren, vi köpte en med 8 fack till kommande barnrum. När hon är liten kan den ju ligga ner så hon når allt. En växa-bokhylla ;)



Och som jag lovat att meddela, mannen fick jobbet :)



Kram

2012-01-26 @ 15:21:19
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: avlangtan

Vi hoppas att hon bara var extra trött idag då!'

Alice har expeditfyran, jag älskar dom hyllorna, vi har en åtta i vardagsrummet också :-)

Om du inte har så kan jag tipsa om barnförkläden, såna med armar, jättebilligt för ett två-pack. Alice använder det när hon äter yoghurt och sånt!

2012-01-26 @ 20:31:55
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback