Snattare

Igår var vi runt i en massa olika affärer och tittade på olika saker. Vi hade en riktigt nöjd tjej som gick omkring och tittade och kände på allt. De två roligaste affärerna vi var i enligt våran dotter var djuraffärer, kaninerna var så fina att titta på. Den andra var Toys´r us. på den sist nämda affärern köpte vi ett Little people hus till Cornelia som genast blev mycket populärt.

Även idag har vi gjort stan och fast vi bara var på "tråkiga" affärer så trivdes gumman.
På en barnklädesaffär fyndade jag ett par mjuka jeans i stl 92 till Cornelia, de var nedsatt 50% och då är det svårt att låta bli.
 
På hemtex köpte vi nya handdukar, sånt där som jag tycker är så tråkigt att handla. Men även de var nedsatta så det kändes inte så jobbigt.
Då vi kommer ut därifrån så upptäcker vi en grön tvättlappshandduk i Cornelias vagn. Först tror vi att det är en av våra handdukar som vi köpte då den har samma färg. Men så var det inte, våran lilla tjej måste nämligen ha tagit den... Så nu kan vi kalla Cornelia för den lilla snattaren...

Ikväll har vi bara en lugn och skön kväll här hemma. Tvättmaskinen gör sitt jobb så det enda vi behöver göra är att tömma den och fylla den med lite ny tvätt ;-)


Kommentarer
Postat av: ♥Joulines mamma♥

Hahah lilla snattaren :P Har också varit med om det :P

Kram & Trevlig helg.

2012-01-20 @ 21:02:40
URL: http://idaochjouline.wordpress.com
Postat av: Anna

Ibland är dom otroligt snabba dom små!



Tänkte höra med dig Sara om ni hade nått mönster (beskrivning) när ni gjorde eran superfina takvagga? Jag skulle nämligen också vilja göra en men vet inte riktigt hur man ska gå tillväga.

2012-01-21 @ 09:03:38
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Frugan F

Haha, ja vilken liten tjuv! Får man säga bra jobbat Cornelia?!!



Tack för dina ord hos mig. Hoppas verkligen att det är nåt oskyldigt. Bort ska den om typ två veckor. Alla tummar uppskattas!



I natt sov A hur bra som helst för det. Ingen uppvaknande förrän kl 05 och sen somnade han om till 06.40! Det är nog den bästa natten på 20 månader! Hoppas det håller i sig! Själv somnade jag halv tio och gick upp halv tio. Känner mig nästan översövd...tror jag fick sova för mycket...så nu vill jag sova mera!! Fick mersmak!



Nu har snön kommit till oss också! Hoppas den stannar lite och inte blir slask direkt! Ha en fin lördag!

2012-01-21 @ 13:29:32
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: mammaTEA

Ha, ha. De är snabba de små

2012-01-21 @ 13:42:07
URL: http://mammatea.se
Postat av: avlangtan

Det är nog ganska vanligt att något hänger med i vagnen, det har inte hänt mig, än. ;-)

Alice älskar Little people, visst är det lite roligt att de är så stora nu så de tycker det är roligt i leksaksaffären? :-)

2012-01-21 @ 19:25:22
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback