Tips

Det här händer inte så ofta att det kommer två inlägg från mig på samma dag ;-) Ville bara komma in och tipsa er om att Polarn och pyret börjar sin ta 3 betala för 2 på alla rea varor imorgon.

Jag har lagt undan en badtröja och ett par badbyxor med UPF 50 skydd. Sen vet jag inte vad jag ska ta som tredje vara men nåt hittar jag alltid.




Bilder lånade från www.polarnopyret.se

Vi håller på att kolla på resor till Turkiet i maj, så om vi åker dit så kommer dessa att bli perfekta. Nu kostar tröjan 100kr och byxorna 75kr, men då får jag ju en sak till alldeles gratis. Kan det bli så mycket bättre?!

Nu ska jag sätta mig vid deras hemsida och se om jag hittar nåt där som jag vill ha. Kommer nog att hänga på låset imorgon, för jag gissar att de kommer att maila alla kunder om detta imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni hittar en resa, underbart att komma iväg :)



Kan du inte skriva hos mig om de är stora i storlekarna eller normala? Har haft väldigt olika storlekar på PoP, men har tittat på de där badkläderna för att det är jättebilligt.



Undrar om du hittar något mer att köpa ;)

2012-01-17 @ 20:37:56
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: mammaTea

Vilket bra tips. Blir kanske en sväng dit i morgon.

2012-01-17 @ 21:09:21
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback