Nickes jul

Nu har jag lugnat ner mig efter gårdagens tv program, men jag kan säga att det tog ganska länge. Jag har inte riktigt släppt det helt och hållet. När man läser runt i olika tidiningar så märks det att jag är långt ifrån ensam att ha reagerat.

Nu ska jag försöka skriva om vad vi sysslar med här hemma. J jobbar, så jag & Cornelia roar oss själva. Hon har en favoritbok som hon vill att vi ska läsa för henne. Idag har vi redan hunnit läsa den 8 gånger ;-)


Som ni ser är den välläst ;-)



Måste sätta mig och leta på nätet efter fler Nicke Nyfiken pekböcker, så vi har några att variera mellan ;-) Man börjar att bli lite less på att läsa en julbok!

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Förstår att du gärna läser något annat nu när det börjar bli vår.



Sv:

Vi valde namn länge men blev också riktigt nöjda med vårt val.

2012-01-17 @ 13:20:34
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Luiza

Hej vännen.

Jag undvek att se på det programmet, just för att jag visste vilka känslor av obehag det skulle väcka hos mig, inte minst högt blodtryck...men jag förstår vad du menar.



Hoppas du har en bra dag.

Kramar

Postat av: Frida

Det tog lång tid innan också jag lugnade mig efter det programmet, blev så fruktansvärt upprörd!

Nicke-böckerna är så mysiga, vi har Nickes godnattbok, perfekt innan läggdags!

2012-01-17 @ 14:30:26
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Ja barn sägs ju gilla upprepning. Kanske inte lika roligt för föräldrarna att läsa samma bok om och om igen.

2012-01-17 @ 16:18:02
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: avlangtan

Ja den var välläst, som det ska vara! den ser mysig ut :)

2012-01-18 @ 10:55:31
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback