Mys

Jag och Cornelia har fortsatt den här helgen med en massa mys. Idag har det varit fint väder här så den största delen av dagen har vi spenderat ute med att gunga, leka i sandlådan och pyssla på i lekstugan.
När den lilla sov middag så passade jag på att sy om gardinerna till lekstugan och nu blev det rätt.
 
Igår var vi största delen av dagen hos mina föräldrar. Vi gick förbi en loppis där jag "fyndade" två barnstolar som ska vara i lekstugan. Jag tittade även på lite barnkläder, men de hade stora fläckar på sig och då vill jag inte köpa.
Sen kom även Cornelias kusiner till sin mormor och morfar, så då var huset fullt med glada barn. Stora kusinen hade med sig tatueringar så då fick Cornelia också en. Kan säga att det blev en mycket ledsen tjej, plåster och sånt är så hemskt. Sen när hon tittade på tatueringen försökte hon ta bort den, men idag så tycker hon att den är helt okej ;-)
 
 
J:s fiske verkar gå riktigt bra, han och en kille till fiskar tillsammans då den andra bara vill ha lite fisk... Hur som helst så har de fått ungefär 40kg ädelfisk.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår att du tvekar då kläderna har fläckar, man vet ju aldrig om de går bort även om man använder mirakelknep..Ser framemot att kolla in i lekstugan på fre :)

Sv: Vi hade en fin dag på Hägnan, då vi var där kom solen fram och värmde oss så skönt. Astrid somnade i bilen påväg dit, när vi stannat och Crille lyfter ut henne skriker hon "-MUUUUU", mycket medveten om vart vi var påväg ;)

2012-07-15 @ 21:51:54
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Linda

Härligt att ni har bra väder norröver, här är solen väldigt blyg och tempen låg. Känns som hösten redan är på intåg! Helt sinnes! Skicka ner lite sol o värme tack åt oss med!!

Jag är helt hopplös efter jag fått Mileon, jag tappar simpla ord alltså - är det så för dig? Har börjat funderat om jag tappat för mycket hjärnceller och är allvarligt sjuk ;-)

Och ja, jag är nog lite konstig som står och tokrenoverar dagen efter fest. He he! Men så skönt när vi fick undan det istället att ha lilleman "hjälpandes" samtidigt.

2012-07-16 @ 08:46:01
URL: http://underbargava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback