Snart semester

Imorse (eller klockan 10) hängde jag på låset på polarn o pyret då jag hade hört att de skulle utöka sin rea. Så jag var fräck nog att göra ett omköp på en klänning (fick igen 100kr) och så köpte jag en rosa tunika, lila/vit randig tröja, blåa leggings och röda vantar.
 
Det här är några av Cornelias nya plagg. Klänningen (den randiga) och den turkosa tunikan köpte jag för två veckor sedan på rean. Till de här kläderna har jag köpa lila och turkosa leggings som passar riktigt bra till.
 
Sen var det en tröja till som jag ville köpa på rean men som var helt slut i rätt storlek. Men jag hoppas att Carin kanske hittar den i sin butik. Gillar verkligen de här färgerna ihop.
 
 
Bilder lånade från www.polarnopyret.se
 
 
Sen blev det lunch hemma innan hela familjen satt sig i bilen för att åka hem till Astrid med familj. Där hade Hanna bakat underbart goda bullar, vet inte hur många jag åt (skäms på mig...)
Måste ta och baka nån dag, frysen skriker efter lite fika ;-)
Tusen tack för gott fika idag, vi ses om en vecka igen!
 
Nästa onsdag styr våran bil till Lycksele djurpark tillsammans med Cornelias mormor, farfar, gammelfarmor och gammelfarfar (halva släkten). Ringde och bokade stuga igår kväll och fick sen höra att Hanna med familj också kommer att vara på samma camping då vi är där. Stugorna ligger även brevid varandra, känner mig nästan som en stalker.
 
Om några timmar är det dags för sista natten innan semestern, ska bli så skönt med 7 veckors ledighet.
 
Nu höll jag nästan på att glömma....
 
 
7:an står för att Cornelia blev till på sjunde insättningen, sen står C:et självklart för Cornelia ♥
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Älskar randigt!

2012-07-11 @ 18:47:09
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Carin

Men så söt den är lilla stugan! Åh!
Jag själv hade ingen lekstuga när jag va liten, men jag minns att min kompis hade en och vi sov där en natt, det va lite läskigt! ;)

Tur jag hittade t-shirten åt dig! :)

2012-07-11 @ 19:27:05
URL: http://thew.blogg.se
Postat av: avlangtan

Fina fynd som alltid, jag önskar vi hade PoP närmre (6 mil bort).

Va kul ni kommer få i djurparken, vi siktar på Kolmården till nästa sommar! :)

2012-07-11 @ 21:36:49
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

Älskar det blå/grön/lila ränderna, och uppmärksamma jag såg igår att Cornelia har matchande sockar ;)

Det blir ju super att vi har stugorna bredvid varandra! Kan alla tre busfrön leka ihop :)

Sv: Ska maila över bilden asap :)

2012-07-12 @ 20:23:38
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback