Ändrade planer

Här hemma blev det ändrade planer, Cornelia sover hemma inatt då jag tyckte att hon kändes varm efter hennes sovning. Kollade tempen och den visade på 38,7 grader så då var det bara att ringa mormor & morfar och säga att hon fick sova hemma istället.
Kändes inte rätt mot varken Cornelia eller mina föräldrar att hon ska sova där när hon inte är frisk. Men fast hon har feber så är hon pigg och glad.

Så på eftermiddagen så passade vi på att vara ute. J började att måla lekstugan och jag lekte med gumman. Då hade vi sån tur att grannen kom över och det slutade med att Cornelia följde med henne hem en stund. Då var jag snabb att sätta på mig målarkläderna och målade lite grann.

Jag & J har nu målat lekstugan två varv med svart färg och det vita på knutarna ett varv. Nu ikväll då Cornelia somnade så gick jag ut och målade ett varv på väggar och tak inne i lekstugan. Tänk vad lite färg kan göra, känns som en helt ny lekstuga redan och än är det inga möbler eller nåt där inne...


Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt o piffa till en lekstuga! :-) Blir roligt o få se lite bilder senare!

2012-06-16 @ 08:59:58
URL: http://underbargava.blogg.se
Postat av: Luiza

Underbart när man hinner med saker man inte räknat med =). Jag kan nästan se det framför mig och den fina lekstugan.

Hoppas C blir bättre snart. Synd att hon inte kunde åka till sina morföräldrar...

Hoppas ni får en fin dag.
Kramar

Postat av: mammaTEA

Mysigt med lekstugan.

2012-06-16 @ 10:49:10
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback