Trött

Idag är en sån där dag som jag känner mig riktigt seg, nästan lite bakis. Tyvärr en av nattarbetets baksidor. Sov dåligt inatt och saken blev inte heller bättre av att Cornelia bestämde sig för att kliva upp 05:30... men två timmar senare så tyckte hon att det var dags att gå och vila igen, tack för det gullunge!
 
Nu sover hon middag och jag har äntligen kommit in i kläderna. Tyckte inte riktigt att det passade att åka och hämta ut ett paket i morgonrock ;-)
Så när Cornelia vaknar så ska vi sätta oss i bilen och åka och hämta ut hennes & kusinens midsommarkrans som nu har kommit.
 
Efter middagen så ska vi åka till min syster och hennes familj för att leverera kransen och så ska J hjälpa svågern med hans nyinköpta båt.
Så då blir det kusinmys resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Hoppas att du piggnat till!

2012-06-20 @ 19:57:24
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback