Badhuset

Idag har jag varit på badhuset med Cornelia, det var första gången bara vi två var och badade och det gick kanon. Var några skolklasser på badhuset så vi fick hålla oss i minsta bassängen. Men det gick också bra, lite kallt vatten men det glömdes snabbt bort. Var några tjejer från 1:an som kom och badade med oss och gullade med Cornelia. Tror att jag ett tag hade fem tjejer i mitt knä ;-)

Efter badet så tog vi oss fika i kafeterian, hur mysigt som helst.

När vi kom hem så var jag riktigt trött, men den lilla fick extra energi av lunchen så hon höll sig vaken några timmar till. Men sen när hon somnade så somnade även jag lika fort. Var skönt med en liten vila, ska ut och jobba inatt så det gäller att vara utvilad.

Jag har nyss förberett allt till middagen, så det är bara att slå igång potatisen och sätta in laxen i ugnen. Idag blir det lax i citronsås, potatis och sallad.

Idag var egentligen planen på att ge oss ut på påskris jakt, men jag tror att jag överlåter det till J. Nåt kul ska väl han också få göra ;-)


Kommentarer
Postat av: Frugan F

Det är så mysigt att bada med barnen. Vågar mig dock inte iväg själv med mina små utan då får vi vara två vuxna. Men nån gång har jag bara tagit med mig ett barn och det har varit jättehärligt. Det ska jag allt göra snart!



Bra att du tar tillvara på de sovstunder du får! Jag kan vara lite dålig på det men det är viktigt när man jobbar natt som du o jag gör!

2012-03-21 @ 15:53:12
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: mammaTea

Låter mysigt att åka och bada.

2012-03-21 @ 19:26:05
URL: http://mammatea.se/
Postat av: avlangtan

Åh visst är det mysigt att hänga med sin lilla tjej på egen hand? Det gjorde vi igår :-)

2012-03-21 @ 19:42:53
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback