Helg

Tidigare i veckan tog J och bokade en klipptid till mig, tanken var att jag både skulle få klippa och färga håret men tyvärr fanns det ingen tid för det. Det här var en födelsedagspresent till mig några dagar i förskott. Så idag var det då dags för frisörbesöket.


Så här såg jag ut innan frisörbesöket


....och efteråt.
Som ni ser har hon tagit rätt så mycket på längden och även tunnat ut min kalufs. Jag blev riktigt nöjd. Nu är håret plattat men om jag inte gör nåt mer än ruffsar till håret så kommer lockarna fram. Jag som fram till graviditeten med Cornelia har varit helt rakhårig, tänk vad lite hormoner kan göra ;-)

Efter klipptiden så gick vi på stan en stund alla tre. Vi köpte gympaskor till Cornelia.



Vi var in på en affär här i stan som säljer bla Geggamoja saker, den affären hade i alla fall total utförsäljning så där fyndade jag ett par rosa solglasögon till Cornelia. Jag själv fick nöjda mig med ett par från HM.



Nu är Cornelia hos sin mormor och morfar där hon ska sova i natt. jag & J har roat oss med att sätta upp lite taklister här hemma och snart blir det att krypa upp i soffan framför nån film.


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Fin du blev!

2012-03-24 @ 21:29:32
URL: http://mammatea.se
Postat av: Fru F

Ibland kommer kommentarer så himla lägligt! Idag träffade din rakt in i mitt hjärta. Jag behövde det extra mycket ikväll. Tack! Kramar

2012-03-24 @ 21:45:03
URL: http://Trueflink.blogspot.com
Postat av: Greta

Så fint det blev. =)



JAg är lite för feg att klippa så kort men ibland skulle önska att det var kort.

2012-03-24 @ 22:54:40
URL: http://torparfru.blogspot.se
Postat av: avlangtan

Va skönt och vårfräscht med ett frisörbesök!



Söta skor ni hittade till C, jag har med siktat in mig på ett par Adidas till Alice, jag kan visa i bloggen sen när jag köpt dem :-)

2012-03-25 @ 11:09:51
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback