Lekland

Den här dagen har jag, Cornelia, hennes kille och hans mamma spenderat på Leos lekland. Vi har inte varit varit där på flera månader, den här gången uppskattade Cornelia det ännu mer.
Det absolut roligaste var nog bollhavet, där hade hon kunnat ligga hela dagen.

Jag hann inte mer än sätta fast henne i bilbarnstolen och baka ut från leklandet så sov den lilla. Hon fortsatte sen att sova då jag åkte in till stan för att handla lite tyg. Vaknade gjorde hon först då vi kom hem, det har nog aldrig skett tidigare.

Ikväll har vi haft en trött tjej som vi har haft svårt att hålla vaken, strax efter 18 gick det inte längre ;-)
Känner mig också trött, så vi får se om jag orkar hålla mig uppe och se Desperate housewifes ikväll.


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Hoppas ni får sova gott i natt.

2012-03-06 @ 21:05:17
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Jag tror att det var i bollhavet som Astrid fick sin förtjusande magsjuka, så jag är lite ängslig just vid dem nu i sjuktider ;) Låter som att ni haft en kanonmysig dag :)



Sv: Bra Sara att du säger ifrån! Jag är lite för mesig för det tyvärr, är det någon jag känner så har jag inga problem att säga ifrån, men annars går jag bara och ställer mig en bit bort istället. Tjurigt och demonstrativt ;)

2012-03-06 @ 21:45:36
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej hej :-)

Ja visst växer våra små så snabbt och är stora nu! Så himla roligt men oxå vemodigt! Ska man aldrig få snusa liten bebis nån mer gång!

Men är så otroligt tacksam att man fått göra det overhuvudtaget. Var ju lite nervöst att de aldrig skulle ske för nått år sen!

Men nu sitter vi med våra fina familjer :-)

Kram på er!!!!

2012-03-07 @ 07:15:23
Postat av: Marie

Låter som en rolig dag.



Sv: Ja hon har haft pojkvän ända sen hon låg i magen. De är ihoptussade av sina mammor :)

2012-03-07 @ 09:06:16
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback