Ny säng

Det blev inge jobb för mig inatt, fick gå hem tidigare imorse då jag fick ett migrän anfall utan dess like. Kunde knappt köra hem från jobbet, tack och lov så var det ingen trafik halv fyra på morgonen. varje lampa bländade mig...
Idag har jag mest legat i sängen, har inte orkat göra många knop. Misstänker starkt att huvudvärken kommer från öronen då jag även har ont i dem. Så nu har jag tagit nässpray, panodil och slemlösande så jag hoppas att det ska hjälpa.

Annars så har J varit på sitt jobb och hämtat hem Cornelias växasäng så ikväll var det då dags för henne att få sova i den för första gången...




Sängen var tvungen att inspekteras efter att den hade blivit bäddad...

Cornelia somnade sen i sin nya säng på 3 minuter, var en mycket trött tjej



Men hur tror ni att det gick sen, jo hon sov i kanske 50 minuter sen vaknade hon och gick till trappen och var tokigt nöjd. Blöjan fick bytas men efter det tog det stop. Gick inte att få henne att somna om i nysängen så nu sover hon i spjälsängen.
Så dagens rond gick till Cornelia. Mamma/pappa-Cornelia: 0-1. Imorgon tar vi nya tag!


Kommentarer
Postat av: Carin

Vilken fin säng! Hoppas det går bra med sovandet! Här kommer vi köra med spjälsängen ett tag till. ;)

2012-03-28 @ 07:11:09
URL: http://thew.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Hoppas du mår bättre idag! och lycka till med nya sängen.

2012-03-28 @ 08:03:18
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Frugan F

Jamen det funkade ju ändå rätt så bra! Hon somnade ju iaf i sängen! Det kommer att gå jättebra! Här hemma har vi våra duster emellanåt men överlag så tycker jag det går himla bra!



Usch va jobbigt med huvudvärk, lider med dig, har också så där ibland, väldigt sällan som tur är!



Kram!

2012-03-28 @ 13:51:46
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback