Tack

Tack för alla era kommentarer, skönt att höra att det inte bara är jag som blir orolig inför narkosen. Operationen är i sig bara en standard operation som går fort att göra.
Jag fick frågan om vi har märkt att Cornelia hör sämre och ibland så märker vi det, när hon är sjuk tex.

På vårat sjukhus kollas alla nyföddas hörsel och det gjordes även på Cornelia och då fick hon perfekta resultat. Vilket läkaren och audiologen tycker är riktigt bra, hon har alltså inte en medfödd hörselnedsättning utan den är nu pga vätskan bakom trumhinnorna.

3 månader efter operationen så kommer vi att bli kallade till hörcentralen igen för att kolla hörsen. Det här kommer vi att få göra regelbundet.

Jag har jobbat inatt och ska iväg och jobba om ett tag igen, så idag har jag inte hunnit göra mycket. Det har blivit massa mys med Cornelia som har börjat att bli så kramig och pussig, mitt lilla ♥
Jag hann inte mer än komma innanför dörren imorse så fick jag en stor puss!

Kommentarer
Postat av: Greta

Tack snälla du

Kram hoppas dt går bra med op.

2012-03-10 @ 00:10:29
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback