Trött

Idag känner jag mig nästan lite småbakis, trött är bara förnamnet. Cornelia har sovit bra inatt så jag vet inte vad jag kan skylla på mer än att jag sov lite för lite efter tisdagens nattjobb.

En sväng till stan har jag & Cornelia hunnit med idag. Var där strax efter klockan 9 för att fixa nya nycklar till våran extra bil. Vi hade bara en nyckel som hade börjat att bli dålig, men nu har vi två nya så den gamla hamnade i en låda.

Min mamma ringde och frågade om vi skulle följa med dem ut och äta ikväll så det ska vi göra. Känns som en perfekt sak att göra då man är så här trött. Då blir det en sak mindre att ordna själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt att gå ut och äta!



SV: Jo, Gekås är himla najs. Perfekt när man ska köpa barngrejer, då de har masssssor. Till superbra priser. Dock lyckas jag alltid må dåligt när vi åker dit. Ny i helgen var det ju förkylningen blandat med migrän, förra gången världens grav.illamående och gången innan det värsta baksmällan.(Den sista var väl självförvållad men.. :))



Åker ni aldrig söder ut så att ni kan ta det då? Lite saftigt att åka "bara" för Gekås..



Kram

2012-03-01 @ 14:41:02
URL: http://langtaneftertvillingarna.com
Postat av: mammaTea

Låter bra och mysigt att gå ut och äta.

2012-03-01 @ 20:31:39
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Mysigt med utemiddag! Vart gick ni?



Sv: Det går toppenbra med nya sängen, bättre än jag någonsin skulle vågats hoppas på. Hon sover bra däri både på dagarna och nätterna, och har bara klivit upp en enda gång. Extra mysigt är det ju att man själv kan krypa ner bredvid och mysa en stund på morgonen :D



Ja, får hoppas att mitt humör lugnar ner sig, för nu blir tom jag själv less på mig :D Det är så häftigt att det kan vara så olika mellan graviditeterna :) Nästa gång kanske du är from som ett lamm ;)



Det var så mysigt så ute i solen idag, vi var på Pagla hela dagen :) När ni skottat kommer vi och grillar en korv..Eller två, eller tre ;)

2012-03-02 @ 18:17:47
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: avlangtan

Ut och äta är ju både trevligt och gott! Speciellt på sommaren, det kan jag längta till :-)

2012-03-02 @ 18:57:03
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Frugan F

Ja men det är ju så jag också känner, inte så farligt den dagen man går av men dagen efter vill man ju bara smådö lite grann.



Låter mysigt att gå ut och äta med dina päron! Trevlig helg vännen!

2012-03-02 @ 19:33:19
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback