Hjälpreda

Idag har sommaren kommit till norr, äntligen!!! Vi har haft en helt underbar dag med 21 grader i skuggan, så idag blev det t-shirt och keps premiär för Cornelia.

Några timmars sömn blev det för mig, men efter det har vi bara varit ute. Vi har haft en underbar dag, tänk vad sol och värme kan göra!


Min lilla hjälpreda som hämtar posten

Efter middagen åkte jag & Cornelia till min syster och hennes familj för lite kusinmys. Nu kommer vi inte att träffas på lite mer än 2 veckor då de åker utomlands dagen innan vi kommer hem.

Även kvällen har vi spenderat utomhus, men då blev det lite jobbigt med alla mygg för Cornelia. Hon viftade med händerna och blev ledsen och sa pippi ;-)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och ladda för ytterligare en dag ute.

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt att ni också fått värme!

2012-05-25 @ 07:22:35
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Visst är det härligt att värmen äntligen har kommit!

2012-05-25 @ 09:15:05
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback