Jobbat

Jag har jobbat två nätter så därav min frånvaro. Nu är jag i alla fall ledig fram tills på söndag om nån är intresserad att veta hur jag jobbar ;-)

Nu då vi inte har förskoleplats så jobbar jag & J om varandra och ibland så har vi även barnvakt. Igår var Cornelia hos J:s mormor och morfar och det hade gått riktigt bra. Så himla skönt att ha personer i våran närhet som kan tänka sig att passa vårat hjärta ibland.
Idag åkte J till jobbet efter lunch då jag hade sovit några timmar.

När jag vaknade så passade jag & Cornelia på att åka iväg och uträtta några ärrenden. Ett paket från buzzador hade kommit så det har vi hämtat ut. Sen var vi även in på en sportaffär där jag hittade ett par snygga sneakers som skrek att jag skulle köpa dem till mig själv. Att de var på rea var ju också riktigt bra


Ungefär så här ser mina nya skor ut

En sväng på HM har vi också hunnit med, jag skulle ha en svart t-shirt där ifrån men min storlek var slut så jag får åka dit nån annan dag. Men ett par shorts till Cornelia hittade jag där så jag kom inte tomhänt därifrån heller...

Sista stoppet på våran sväng var ica maxi där jag köpte ett par till skor till mig själv. De är så fula men absolut det skönaste skorna som man kan ha hemma, ett par foppa skor.

Känns som att fram tills vi åker till Turkiet så är det fullt upp för oss. Jag jobbar rätt så mycket, men sen får jag ju semester så det ska nog gå bra.

Nu är det dags för mig att fixa till lite här hemma, ser ut som att en tornado (läs Cornelia) har dragit fram ;-)

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Fina skor.

2012-05-03 @ 16:41:42
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Luiza

Vad skönt att ni har folk runt omkring som ställer upp och sitter barnvakt =). Det underlättar ju en del.



Vilka dösnygga skor!!!! Känner ett behov av att köpa med en gång.

Foppatofflorna är definitivt inte snygga, men de är mina bästa vänner nu...



Hoppas du får en bra dag.

Kramar

Postat av: Marie

Snygga!

2012-05-04 @ 10:27:49
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Anna

Vilka snygga skor!! Pumaskorna alltså ;)



Hoppas nätterna gått bra, saknar själv att arbeta nu men har försökt få en timanställning åtminstone. Du står för första gissningen nu, spännande :)



När åker ni till Turkiet, låter helt fantastiskt skönt!



Kram

2012-05-04 @ 11:02:47
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: avlangtan

Fina skor, jag älskar rosa!



Det är verkligen så uppskattat av alla med familj som ställer upp som barnvakter, man är lyckligt lottad som har dem så nära!



Jag ska handla foppa både till mig och Alice, mina är gamla och Alice ska få sina första. De är så himla bekväma ju och i Alice storlek är dom ju så söta.

2012-05-04 @ 22:28:33
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback