Lek och bus

Idag har jag & Cornelia mött upp en kompis och hennes son för en lekdejt på Leos lekland. Var ett par månader sedan vi var där och från början är Cornelia alltid försiktig men efter ett tag törs hon springa runt.
Det roligaste tycker hon fortfarande är att vara i bollhavet, men att klättra upp för klätterställningarna till rutchkanorna var också rätt så kul. Förra gången vi var där så kunde hon inte klättra upp själv.


En tjej som har bråttom in till leklandet...







Just nu ligger Cornelia och sover, man blir så trött efter att ha varit och busat och lekt några timmar. Även jag känner mig rätt så trött, men jag vet hur det blir om jag går och lägger mig då är det en liten tjej som vaknar på en gång. Det slår aldrig fel...

Fredag igen, känns precis som att vi nyss hade helg. Man blir lite dagavild då det är röda dagar mitt i veckan. Ikväll blir det väl säkert lite fredagsmys hemma. Har inga planer vilket känns så skönt!


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Roligt med lekland, jag önskar vi hade ett närmre men det är 6 mil till närmsta. Fast o andra sidan har vi massa bra lekparker och nu är ju vädret toppen!

Va stor hon ser ut på bilderna Cornelia, stora söta tjejen :-)

2012-05-04 @ 22:26:27
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: mammaTea

Kul att få leka av sig lite.



Sv;

Haha ja dom verkar uppenbarligen ganska lika i kroppsform ;) Har du något bra märke på skor som passar bättre?

2012-05-06 @ 11:20:18
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Anna

Vilka härliga foton :)



Känner igen det där med att det är så försiktigt i början, sedan går det inte få stop i princip. Hemma är alltid highlife, så många som mött pärlan ute blir jätteförvånade när de kommer hit ;)



Hoppas att er helg varit fin på alla sätt! Kram

2012-05-06 @ 11:29:13
URL: http://intenzimo.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Vackra barnet<3 Och bra klädsmak har då hennes mamma, kommer du att bli varse i min blogg alldeles snart :D



Men du, när du har piggat på dig, känner du för att knåpa ihop ett läckert tennarmband på 12 cm + spänne för en billig peng? blink blink

2012-05-07 @ 19:50:53
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback