Träsmak

Idag har jag gjort andra heldagen på dagen och jag fattar inte hur folk orkar jobba måndag till fredag 8-17. Att sitta still och bara lyssna är absolut inte min grej, har fortfarande träsmak i rumpan...
Att sen bara få träffa Cornelia några få timmar innan hon ska sova var också riktigt tungt. Nu träffar jag henne bara några timmar då jag jobbar natt också, men då jobbar jag inte många arbetspass per vecka.

Imorgon är jag äntligen ledig, det ändå måsten som jag har är att åka på vårdcentralen för att ta ett blodprov för att se hur jag ligger till med min ämnesomsättning. Måste komma ihåg att inte ta min medicin på morgonen...

Sen hade jag tänkt att åka på kyrkis med Cornelia. Det var ett tag sedan vi var där och busade.


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Skönt med ledigt i morgon.

2012-05-09 @ 20:45:06
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Jag drömmer ju lite om ett kontorsjobb med eget skrivbord, men vet att jag nog rätt snabbt skulle bli rastlös :D Snart har du lediga dagar, håll ut! :)



Sv: Ja, det har gått galet fort..Vill att det ska gå lite långsammare nu..Vill hinna njuta ordentligt :) Hon får demonstrera sina kaffekokar-kunskaper när vi badar tunna :D

2012-05-09 @ 21:06:41
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Luiza

Ush, vad jobbig när saker faller ur rutin...som tur var , bara för tillfället.



Tack för dina fina hälsningar till mig under min magsjuka...

Det värmer verkligen när folk bryr sig så.



Massa kramar till dig.

Luiza


Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback