Kyrkis

Just nu ligger Cornelia och sover middag. Vi började den här dagen med att åka till vårdcentralen för blodprovstagning (jag). Sen har vi varit på kyrkis. De har en lista där som man kryssar i att man har varit och jag såg att vi inte hade varit dit sen i slutet av mars och jag kan säga att det hade hänt jättemycket med Cornelia.
Det finns en rutchkana där, men den har hon aldrig kunnat klättra upp i förrän idag. Sen hittade hon även en gung"häst" som hon gillade, så vi måste nog köpa en sån från ikea till henne som vi kan ha ute i sommar.

Igår fick Cornelia en klänning av sin faster som hon hade gjort färdigt, Cornelias farmor började nämligen med den innan hon blev sjuk så den betyder så mycket för oss.
Så här kommer bilder så ni får se hur den ser ut på ett ungefär (inte det lättaste att fota Cornelia nu, speciellt inte med mobilen...)









Nu ska jag gå och försöka skissa lite på en lekplats som jag vill att vi ska bygga i sommar... Undra hur jag ska få ner mina ideér på papper så att J förstår hur jag vill att det ska se ut...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilken underbart fin klänning! Och jag förstår att den betyder massor för er <3



Det har verklige hänt massor med våra små tjejer sen i våras..De växer ju och utvecklas så det knakar om det :) Vi måste verkligen styra upp en tur till antingen erat eller vårat kyrkis/öppnis nån dag framöver, efter nästa vecka har lugnet åter kommit till oss, mycket att fixa med nu inför vännernas bröllop nästa helg :)



Sv: Klänningen fanns i ett annat mönster också, såg jag på hemsidan. Men med samma fantastiskt fina pris ;)

2012-05-10 @ 13:13:28
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: mammaTEA

Vilken fin klänning!

2012-05-10 @ 18:12:08
URL: http://mammatea.se
Postat av: Luiza

Men åh, vilken söt klänning det där var på sötungen =).



Kul att du har en plan på en lekplats =). Hoppas du får ner den, så det blir gjort i sommar.

Kul.



Ha en fin kväll.

Kramar

Postat av: Anna

Vilken fin klänning!



Åh vad spännande med en uteplats! Vad har du tänkt ha för olika leksaker?

2012-05-10 @ 21:59:22
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Sv;

STOPP halksydd från Ikea. 19 kr!

2012-05-10 @ 22:01:16
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Hanna

Sv: Vi har aldrig provat badblöjor, utan alltid kört med badbyxor som går att justera i midjan/benen :) Haha, bara att fråga om det är något ni funderar på, som vi kanske hunnit med att prova :)

2012-05-11 @ 08:33:51
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback