Härlig lördag

Cornelia har precis somnat och jag har satt mig ner och känner bara lugnet. Om en stund ska jag krypa upp i soffan och se en Johan Falk film. Det här är en lördag nät den är som bäst, bara mys och inga måsten!
Vi får se hur länge jag orkar vara vaken, har jobbat två nätter och idag så sov jag väl inte så där jättelänge.
 
Idag har vi inte gjort nånting speciellt utan bara varit. Imorgon tror jag att vi ska vara lite mer sociala, vi kan ju inte bara gå omkring i mysbyxor här hemma hela tiden ;-)
 
Idag är det exakt en månad kvar till julafton och de flesta julklapparna är nog handlade eller att vi i alla fall vet vad vi ska köpa. Känns så himla skönt. I år har jag köpt många av klapparna på nätet, man kan verkligen spara pengar på det sättet.
Just nu har Ellos ett jättebra erbjudande men det gäller bara tom imorgon så ni får skynda er! Om man handlar för 800kr så får man 400kr i rabatt, handla för 1600kr och få 800kr i rabatt. Jag har handlat julklappar för lite mer än 1600kr och bara betalat 800kr. Duplo, bebiskläder (till dockorna) sängkläder, glitterlim, filmer, kläder, pussel, Pippi figurer mm har jag köpt, mest till Cornelia med andra ord ;-)
Direkt du går in på www.ellos.se så kommer det här erbjudandet upp, då behöver du bara aktiviera det.

Kommentarer
Postat av: mammatea

Blir nog att handla på nätet här också en del.

2012-11-25 @ 19:49:08
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback