Irriterat

God morgon!
Nu har jag precis vaknat efter nattens arbete. Frukosten är i magen och jag har börjat att vakna till liv igen. Om en liten stund ska jag åka och hämta hem Cornelia från förskolan.
 
Cornelia har vaknat tidigt i några dagar och det märks på henne på kvällarna. Hon har vaknat kring 5 tiden vilket har gjort henne riktigt trött redan vid 17, men idag har hon haft sovmorgon till 6:15 så jag hoppas att det börjar vända nu. Hon sover i stora sängen och läggningarna går bara snabbare och snabbare. Vi monterade ner spjälsängen för ett par dagar sedan och satt ut den i förrådet. Känns så skönt att slippa ha den här inne.
 
Annars så har jag har precis fått min 3:e eller 4:e ögoninflammation på kort tid. Det är alltid mitt vänstra öga som drabbas och det är så jobbigt. Det är rött, rinnit och irriterat och riktigt jobbigt... Förstår inte varför jag drabbas hela tiden, det är ingen annan i familjen som har det här. Jag som i vanliga fall bär linser måste ha glasögon nu.
Känner mig lite förkyld så det kanske är därför också ögat spökar?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Hoppas det går över fort i ögat,

2012-11-13 @ 19:20:03
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback