Kompisbus

Idag har vi har haft Hanna, Astrid & Elsa här på kompisbus. Cornelia började deras besök med att vara ego, alla leksaker som Astrid ville låna skulle hon ha. Men efter ett tag släppte det och tjejerna började fnittra tillsammans ♥ Cornelia var lika intresserad av lilla Elsa den här gången som förra då de träffades. Hon skulle "låna" henne hela tiden ;-)
Tack tjejer för besöket och presenterna igen, alltid lika roligt när vi ses ♥
 
         Våra busiga tjejer
 
Det kommer fortfarande lite blod från Cornelias vänstra öra, men hon verkar inte ha ont i alla fall. Det första hon sa imorse var att vi skulle åka till doktorn så han fick titta i hennes öra, jag tyckte då att jag kunde kolla men nä doktorn skulle minsanna titta ;-) Snacka om att hon är van vid att åka till doktorn och kolla upp små öronen....
 
Om en stund är det dags för mig att åka och jobba. Igår vabbade jag så nu har jag bara två nätter kvar.
 

Kommentarer
Postat av: mammatea

Vilken mysig dag ni verkar ha haft.

2012-11-16 @ 21:38:52
URL: http://mammatea.se
Postat av: Jenny

Åh va skönt att operationen gick bra! Så duktig hon varit!!!
Förstår att det var jobbigt o se sitt barn bli så "drogad" och lullig.
Kommer så väl ihåg syrrans flicka, när hon var inlagd och fick stark medicin. Kändes så hemskt att se den snurriga och lite "fulla".
Hoppas nu de blir bättre med de nya rören :)
Kramar Jenny o Milion

2012-11-17 @ 03:25:54
Postat av: Linda

Vilket fint besök ni fick, de ser riktigt goa ihop era små töser! :-)

Ja, jag hoppas verkligen det är nog nu med krångelöron för Cornelia!

2012-11-17 @ 12:53:18
URL: http://underbargava.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback