Sovit dåligt

Nu har jag jobbat tre nätter och är nu ledig tills på måndag. Efter min första natt så sov jag riktigt dåligt. Jag vaknade och låg mest och vred mig i sängen. Med andra ord var jag riktigt trött då jag vaknade. Men efter andra natten sov jag bättre och idag har jag sovit riktigt bra.
 
Efter att ha vaknat idag åkte vi till min syster för att fira henne då hon fyller år på måndag. Annars så har vi inte hunnit med så mycket mer. Jag hade tänkt att baka ikväll inför Cornelias kalas till veckan, men känner mig lite för seg för det. Ska försöka hinna göra det till veckan och om jag inte hinner det så finns det alltid fika att köpa på affären.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att du fått sova bättre iaf.

2012-11-04 @ 02:59:48
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback