Tomten

Nu är det bara lite mer än 1 månad kvar till julafton och det börjar bli dags att köpa julklapparna. Nu vet jag inte om tomten läser min blogg men om han gör det så kommer nu ett brev:
 
Kära tomten!
Som du säkert vet så har jag nästan allt som jag vill ha. Men om jag ska få önska mig nåt av dig så är det en lillasyster eller lillebror till Cornelia. Du ser jag önskar mig inte så mycket, utan bara en liten "sak". Tyvärr är det lite svårt att ordna den julklappen själva utan då behöver vi lite hjälp på travet, så ett presentkort på provrörsbefruktning skulle inte vara helt fel ;-)
God Jul!

Kommentarer
Postat av: mammatea

Kram vännen!

2012-11-22 @ 19:12:28
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Jag tycker att tomten borde lyssna på dig..ska vidarebefodra er önskan om jag träffar på honom!

Sv: Tack så mycket :)

Det är nästan risk att jag tar en tugga av mina små godingar :P

2012-11-22 @ 21:01:23
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Linda

Hade varit en underbar julklapp det!

2012-11-23 @ 12:59:34
URL: http://underbargava.blogspot.com
Postat av: Blomster

Hoppas så mycket att ni ska få en liten syster eller bror till Cornelia. Kram!

2012-11-23 @ 13:15:44
Postat av: MTVD

Åh blir alldeles tårögd... Det är nu snart 4 år sen jag fick en mycket efterlängtad lite tidig julklapp, den bästa man kan få. Hoppas verkligen att du får din önskan uppfylld! Kram <3

2012-11-27 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback