Framåt

Nu ska ni få höra fortsättningen på hur det går att få i Cornelia hostmedicinen och ögondropparna... Då jag ser riktigt dåligt utan linser/glasögon så är det riktigt svårt för mig att kunna ge mig själv ögondropparna så J hjälper mig, vilket Cornelia såg igår på eftermiddagen. Hon ville då också ha droppar, vilket hon självklart fick. Efter det så har det gått jättebra. Först får jag mina ögondroppar och sen får Cornelia sina!
Imorgon kväll är det nog sista dagen för Cornelia att få ögondropparna då ögonen är riktigt fina. Hennes ända problem nu är förkylningen. Hon hostar och snorar som bara den.
Hostmedicinen tar hon också nu, bara vi låtsas ta den först ;-)
 
Min egen sjukdomsstatus är ganska oförändrad, mitt vänstra öga som jag först fick ögoninflammation i är i stort sett helt okej. Mitt högra som jag fick i sen är lite irriterat men det går åt rätt håll.
Även jag är förkyld, känns som att det aldrig ska gå över :-(
Men imorgon ska jag jobba, har bara två nätter så det ska nog gå bra.
 
Nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta sticka lite grann. Håller just nu på att sticka en scarvs till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det går bra med medicinen. Krya på er!

2012-10-11 @ 20:04:45
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTEA

Skönt att C är bättre i ögonen.

2012-10-11 @ 20:45:13
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Luiza

Men vad jobbigt ni verkar haft det med ögoninflammation och förkylning.
Tur att det verkar gå åt rätt håll med droppar och allt, och att C ville ha , utan protester när hon såg att du tog.
Stackars liten.

Skrattar lite högt för mig själv när jag läser om spargris buset.

Hoppas ni kryar på er snart.
Många kramar/
Luiza

Postat av: Linda o Mileon

Hoppas ögonen snart är helt bra igen. Och att C blir piggare, dessa envisa baciller!!

2012-10-11 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback