Friska

Sitter här framför datorn med tv:n som ända sällskap. Cornelia sover gott i sin säng och J är iväg på festligheter. Han är på en smygöppning av en ny restaurang/pub som de har byggt inredningen till. Det skulle bjudas på löjromstoast till förätt, oxfilé till varmrätt och säkert en massa annat gott också, synd att de inte fick ta med sig respektive ;-)
 
Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för förskolan för Cornelia igen, jag vet inte vem som längtar mest av oss.... Hon har inte varit där sen den 3:e oktober så det är nästan en månad. Imorgon ska jag vara på jobbet och möblera om och fixa. Ska bli riktigt roligt, inte ofta man säger det men jag saknar verkligen mitt jobb. Känns som att jag knappt har varit där på sista tiden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Blomster

Underbart! Hoppas ni får vara friska länge nu!

2012-10-29 @ 21:01:05
Postat av: Mammatea

Hoppas ni får det bra på förskolan/ jobb i morgon.

2012-10-30 @ 00:00:16
URL: http://mammatea.se
Postat av: Marie

Skönt att höra att C äntligen är frisk. Hon får säkert superroligt på förskolan idag.

2012-10-30 @ 07:29:42
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Linda

Ja man blir ju faktiskt lite uttråkad av att bara vara hemma med i längden, jobba är rätt roligt det med - om det inte blir för mycket av den varan ;-)

Hoppas ni håller er friska nu så ni hinner in i vardagslunket igen, även om man stundvis vill bryta den och hitta på nåt helt annat. Ha ha, man är nog aldrig nöjd *ler*

2012-10-30 @ 13:56:30
URL: http://underbargava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback