Inget svar

Igår ringde våran läkare upp mig, men tyvärr var inte Cornelias odling färdig än och se vill inte chansa att sätta in nån medicin då de inte vet vilken hon ska ha.
Så summa av det här är att vi får vänta tills på måndag innan hon får nån ny medicin om hon nu inte är frisk till dess vilket jag inte tror.

Idag har hennes kusiner varit och hälsat på, men hon orkade inte riktigt med utan ville mest sitta i sin mosters knä. Så dagis är nog bara glömma ett tag, orkar man inte med att leka med 2 barn fixar man inte att vara med 15 barn.

Cornelia tar sig mer och mer för vänster öra, så jag undrar om det är nåt på gång i det också :(


Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej vännen.
Har varit borta hela veckan, men är tillbaka nu.
Har läst ikapp lite fort och fröstår att det inte är bra med lilla skruttan...Alltså, jag håller med till punkt och pricka beträffande sjukdomar...När ska det få vara bra för hennes del?
Känner verkligen med er. Oerhört mycket.

Massa krya på kramar och ett sent grattis på namnsdagen.
Luiza

Postat av: Hanna Karlsson

Inte kul att va sjuk...

2012-10-21 @ 06:19:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback