Testar

Igår tjorvade min mobil mer än den fungerade så då passade jag på att köpa en ny ;)
Det blev en iphone 4s och än så länge är jag jättenöjd med den. Det bästa av allt är att jag kan blogga direkt från telefonen, wow bara!
Har ni några tips på roliga appar så tar jag gärna emot det. Jag har sett att man kan göra en bild med flera små bilder på instagram men det verkar inte fungera för mig...

Här hemma fortsätter våran sjukstuga. Vi får kämpa för kung och fosterland att få i Cornelia ögondropparna, hon skriker och rör sig som en orm. Nu har hon även blivit riktigt hostig så nu ska vi få i henne hostmedicin också och då spottar och fräser hon. Ja som ni förstår är det fullt upp här.
Mina egna ögondroppar är inte det lättaste att ta då jag inte ser nåt utan glasögonen, så J brukar hjälpa mig. Men jag lovar att jag sitter still och inte protesterar ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det smidigt att kunna blogga från mobilen! Jag sitter nästan aldrig vid datorn numera...

Vad jobbigt för er med ögoninflammation. Har ni testat att ge ögondropparna till C när hon blundar? Droppa i ögonvrån och sen när hon tittar/blinkar så rinner droppen in i ögat. Krya på er!

2012-10-09 @ 12:26:30
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTea

Har du testat instaframe?

2012-10-09 @ 12:33:19
URL: http://mammatea.se/
Postat av: avlangtan

Jag har 4s och gillar den, jag har iofs inget att jämföra med ;-)

Jag laddade hem något som hette Instacollage eller något igår, gratis, jag tror och hoppas man kan göra kollage i den :-)

2012-10-09 @ 20:07:06
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Jenny

Krya på er!!! Och hoppas de går över fort!!!
Kram kram

2012-10-09 @ 21:47:21
Postat av: Hanna

Jag hade tänkt tipsa om iPhone 4s och Mellan Flex, men du var ju så snabb ;)

Sv: Absolut att jag gör en till Nea, men det är superenkelt, så du kanske vill göra en själv? Ska maila över bilderna till dig (hade helt glömt), och då kan jag skriva hur man gör :) Annars kan du bara välja färger så fixar jag det :)

Blä för att hänga på vårdcentralen, men förhoppningsvis blir det bättre snabbt!

Det är så mysigt när man shoppar och bara hittar lite här och där, och slipper ta dramaten till alla tunga kassar ;)

De kommer ha småbarnsbio nu under hösten, kanske vi kan passa in en lördag eller söndag så kan farsorna gå med tjejerna och vi fika ;)

2012-10-10 @ 09:13:31
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback