Grattis!!!

Idag fick jag ett mms som jag har väntat och längtat efter. Nämligen på en strålande Hanna med en alldels "nykläckt" underbara dotter i sin famn ♥ Tänk att nu är Astrid storasyster, känns så stort. Längtar redan tills vi får träffa den nya familjemedlemmen och snosa ;-) Stort Grattis igen Hanna & C till eran söta dotter!
 
 
Jag har hunnit göra lite (men bara lite...) mer än att titta på fina bebisbilder idag, nämligen sy om en alldeles för stor pyjamas till Cornelia. Köpte en pyjamas i stl 110/116 på rean som jag tänkte spara men fick för mig att hon skulle få ha den nu istället, så det var bara att klippa sönder hela och sy om den. J
Så jag & svägerskan har haft syjunta idag medans Cornelia har varit på förskolan. Cornelias faster har sytt ytterligare en jättefin tunika och mössa till gumman. Men tyvärr är hon (Cornelia alltså) inte på humör att prova nu så vi får göra ett nytt försök imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Luiza

Oj vilket knåp med pyjamasen, men så är det väl när man får för sig någonting =).

Läste föregående inlägg om föräldrarmöte.
Förstår att det känns stort att vara med på ett sådant.

Ha en fin kväll.
Massa kramar/
Luiza

Postat av: Louise

Hallåj! Känner igen det där med att de inte är på humör alltid när man vill prova kläder:)
Ja missa vårat första föräldramöte:( spysjukan här.. Vuxen man helt plötsligt kände sig när det stod att man skulle komma på föräldramöte:)
Ha en fin helg! Kramar Louise

2012-09-28 @ 22:39:51
URL: http://www.ivfmare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback