OK

Vi har varit på öronmottagningen idag och Cornelia har fått godkänt i hörseltest på bägge öronen! Sen fick vi även träffa öronläkaren som tittade i bägge öronen. I höger öra har hon röret kvar och där ser det bra ut och även det vänstra rörfria örat ser riktigt fint ut. Så nu händer inget förrän om 1år då vi ska tillbaka på kontroll igen.
 
Annars så har vi inte gjort nåt speciellt idag. Utan vi har varit hemma och myst på.
 
Nu börjar det blir dags för mig att klä på mig och göra mig iordning för jobbet, två nätters arbete väntar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att det såg bra ut.

2013-04-25 @ 07:08:10
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Mammatea

Härligt att det såg bra ut med öronen.

2013-04-25 @ 11:24:25
URL: http://mammatea.se
Postat av: Anonym

Hurra för friska öron! :)

Sv: Tack själva, och tack så mycket för de fina presenterna. Vi måste boka in en middag snart, ska kolla hur helgerna ser ut framöver och så hör jag av mig! Kram

2013-04-25 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback