Öron

Idag har jag varit på öron/näsa/hals med Cornelia. Där gjordes en kontroll som visade att vänster öra som hon inte har nåt rör i ser riktigt bra ut. Så än så länge fungerar det bra utan rör där.
Det högra örat var rött och irriterat, vad det beror på vet läkarna inte. Så om 2-3 månader ska vi tillbaka på en ny kontroll.
Känns bra att de har koll på hennes öron.
 
Annars så har jag sytt lite grann idag och äntligen fått tummen ur och öppnat upp min nya syblogg. Så om du är sugen på att titta vad jag syr så kolla in här. Bloggen heter cosa, som är en sammanställning av mitt och Cornelias namn.
 
Nu är det snart dags för mig att åka och jobba, 3 nätter har jag den här gången.

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Kul. Ska kolla sybloggen!

2013-02-22 @ 20:39:21
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback