Segt

Nu är det snart dags för mig att göra natt 3 av 3, känns riktigt skönt att veta att jag snart är ledig några dagar. Är fortfarande förkyld så det är lite jobbigare att jobba än vanligt. Känns verkligen som en seg förkylning som inte vill släppa :-(
 
Cornelia har nu varit på förskolan i två dagar så hon känns så mycket piggare. Nu hoppas jag att hon får vara frisk.
Nästa vecka har vi tid till öron/näsa/hals för en återkontroll. Vi var och gjorde hörselprov förra veckan och resultatet var tyvärr inte lika bra som efter förra operationen så allt tyder på att det kommer att bli en 3:e operation av rör för Cornelia. Men vi får veta mer nästa vecka.
 
Nu ska jag snart sätta mig vid symaskinen och sy lite grann, har fått några beställningar på mössor så det känns riktigt roligt att så många tycker om det jag syr!
Men innan jag ska börja sy så ska jag äta en semla för det är ju bara fettisdag en gång per år ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback