Antibiotika

Idag kände jag att jag inte stod ut längre, så jag ringde vårdcentralen och fick en tid dit. Läkaren frågade hon jag mådde och vilka symtomer jag hade. Han sa då att det var klassiska uvi sdymtomer, så egentligen skulle jag inte behöva lämna urinprov men det var de första jag gjorde då jag kom till vårdcentralen.
Läkaren kollade då i min journal och där stod det att jag hade en rejäl uvi, det var inget snack om saken jag skulle ha antibiotika och det på en gång.
Så nu äter jag en tablett 3 gånger om dagen och det skulle visst hjälpa fort.
 
Jag hoppas att det stämmer för på fredag åker jag, J och Cornelia iväg på en weekend till Umeå. Ska bli riktigt roligt och framför allt mysigt. Vi ska bara vara, inga måsten utan vi gör det vi känner för. För ett drygt år sedan var vi där sist och då hade vi det jättebra. Den här gången har vi också bokat en juniorsvit så vi kommer att ha en jacuzzi på rummet, känns riktigt lyxigt.
 
Nu ska jag sätta mig och klippa ut lite, har tänkt att sy några trosor till Cornelia.

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Skönt att du fått antibiotika. Krya på dig.

2013-01-08 @ 21:26:31
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Hoppas att det blir bättre snabbt, uvi är verkligen inte kul :/ Heja heja, så kul att du syr unika kläder till Cornelia, får kanske bli mitt nyårslöfte..nästa år ;)

Sv: Solen ger ju så otroligt mycket energi! Längtar till våren när man kan sitta ute med den värmande i ansiktet :)

Absolut! Då är det morsornas tur! ;) kramkram

2013-01-09 @ 10:06:06
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback