Borta bra men hemma bäst

Nu har vi kommit hem efter att ha spenderat helgen i Umeå. Där har vi ätit gott, shoppat och bara varit. En bra helg med andra ord. Vi bodde i samma rum som vi bodde i förra året då vi var där. Det hade en bubbelpool som vi badade i ganska många gånger, men Cornelia gillade inte när "bubblorna" var på.
 
På åhlens fyndade jag lite grann på halva reapriset. Pippi mössa, tunika och leggings till Cornelia. En förpackning med 5 my little Ponnys och 3 par trosor till mig, för 250kr. Som hittat med andra ord!
På village fyndade jag lite julsaker till 70% rea.
På en annan affär så hittade jag stjärnkrokar till Cornelias rum, tyvärr inte på rea men allt kan man inte fynda.
 
I bilen på väg hem började jag att hosta och nu känner jag mig lite små förkyld, typiskt att bli det precis då jag börjar med mina nattpass.
 
Då vi kom hem var det en lycklig tjej som sprang omkring och tittade på alla leksakerna.
 
Men som alltid då man är iväg så är det underbart borta, men hemma är ändå bäst!
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Låter som en bra helg med fina inköp.

2013-01-14 @ 07:01:29
URL: http://mammatea.se
Postat av: Fru F

Skönt att man kan få båda delarna, både mysa av lite hotell och shopping och sen komma hem! Ni är duktiga på att göra det där lilla extra, vi glömmer ofta bort det och försvinner i vardagen...

2013-01-14 @ 14:59:22
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: louise

Krya på dej! Hoppas du inte blir allt för sjuk! Här har det hängt i på oss länge och det verkar som Alexander börjar bli förkyld igen.... Kul att fynda lite! Kram Louise

2013-01-14 @ 22:25:12
URL: http://www.ivfmare.blogg.se
Postat av: louise

Krya på dej! Hoppas du inte blir allt för sjuk! Här har det hängt i på oss länge och det verkar som Alexander börjar bli förkyld igen.... Kul att fynda lite! Kram Louise

2013-01-14 @ 22:25:46
URL: http://www.ivfmare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback