Förkylning

Här har en dunderförkylning tagit min kropp, har varit riktigt risig några dagar. Fixade att jobba mina två första nätter, men sen gick det inte mer.
Här hemma försöker jag roa en förkyld tjej så mycket som jag orkar, vilket inte är det lättaste då man inte själv är på topp.
 
När hon har sovit så har jag också passat på att vila. Känns som att vila, te och värktabletter är den bästa medicinen.
 
Om en stund ska jag & Cornelia hoppa in i bilen och åka till flygplatsen, våra grannar har varit på kanarieöarna en vecka och vill ha hämtning nu. Det får lov att bli våran "rastning" för idag, mer än så orkar vi nog inte. Tur att vi har hela helgen på oss att bli friska. Nästa vecka har jag bestämt ska bli en frisk och pigg vecka!

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Krya på er.

2013-01-18 @ 18:52:46
URL: http://mammatea.se
Postat av: Linda o Mileon

Hoppas ni är piggare nu, om inte annat blir det snart! :-) Jobbiga förkylningar som vägrar ge sig...

2013-01-20 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback