Sovmorgon

Idag känner jag mig inte lika mycket som en zombi som igår, så jag hoppas att det betyder att infektionen är på väg att lämna kroppen. Men det kan även bero på att jag har somnat om efter att ha lämnat Cornelia till förskolan, sov till 10:30. Vilket var välbehövligt!
 
Jag blir så glad då jag lämnar till förskolan, jag märker på personalen hur mycket de gillar Cornelia och hur mycket hon gillar dem. Direkt vi kom in där så sprang hon till ena fröken och kramade henne ♥
 
Igår kväll fick jag äntligen fingrarna ur och märkte om Cornelias vinterskor. Nästan alla på hennes förskola har svarta kuoma skor, vilket är riktigt jobbigt för barnen och även personalen att hitta rätt då alla bara skriver namnet på en liten lapp på insidan. Så igår fick skorna ett kattband på utsidan. Personalen tackade för det ;-)
 
 
Ikväll ska jag, J, mina föräldrar och lillebror ut och äta middag tillsammans. Vi ska på den där nya restaurangen som vi var på i december. Ser redan fram emot den utsökta maten.
Medans vi frossar i god mat ska Cornelias farfar komma hit och vara med henne.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Skönt att C gillar förskolan och att de gillar henne.

2013-01-10 @ 20:32:17
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Smart idé av syrran! Astrid har fått ett par nya Kuoma i en rätt så avvikande färg (halva priset på rosa kamouflage..), så hennes är ensamma i skohyllan på föris :P Annars hade jag följt erat exempel :)

Sv: Haha, Elsa lever upp till sitt pensionärsnamn och nyps i både kinder och öron ;)

2013-01-13 @ 20:28:05
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback