Fest

I lördags åkte jag och J iväg med husvagnen själva. Cornelia fick vara hemma hos sin mormor och morfar.
Vi var bjudna på en 30års fest hos Hannas sambo. På festen blev vi "förvarnade" att alla skulle få presentera sig, säga vad man hade för relation med födelsedagsbarnet och beskriva han med ett ord. Min snälla man och Hanna tyckte att jag skulle säga att han hade en stor .... ;)
 
Jag som inte gillar att ställa mig upp och prata för i stort sett okända människor för mig, ställde mig upp och sa: Jag heter Sara och jag känner C genom Hanna och om jag skulle beskriva dig med ord så säger jag att du har en stor .... Kan ni gissa hur folk började viska och klappa händerna. Själv så blev jag ganska generad och C blev nog ännu mer generad. När det väl var min tur så kom jag inte ihåg vad jag skulle säga utan då var bara det jag kom ihåg ;) 
Men det var en bra isbrytare och jag lovar att de flesta kommer att komma ihåg vad jag sa.... 
 
Festen var riktigt rolig, det bjöds på god mat, roliga lekar och ett härligt gäng partyglada människor.
 
Att sova i husvagnen var riktigt härligt, nu längtar vi ännu mer till på torsdag då vi åker iväg för att fira midsommar. 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med fest!

2013-06-18 @ 21:29:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var så himla kul att ni kom! Och hatten av-du satte både mig och J på plats ;)

Sv: Nä, det behövs verkligen inte mycket för att det ska bli en allvarlig skada på de små..Hugaligen, hann bli nervös i måndags att det skulle vara någon fraktur när de tog tid på sig efter av hon blivit röntgad, men det var ju inget :)

2013-06-19 @ 18:22:45
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Marie

Roligt med fest. Och härligt med semester.

Sv: Tack för gratulationer när lillasyster föddes.

2013-06-20 @ 09:47:52
URL: http://familjedrommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback