Husvagnsägare

 
Den senaste veckan har jag tänkt på husvagnar dygnet runt, när jag väl har somnat så har jag drömt om de ;-) Vi har varit och tittat på några stycken som har låtit så bra, men när vi väl har varit där så har vi känt mögellukt mm. Men igår så hittade vi i alla fall en som såg så bra ut, så vi gjorde en chansning och åkte 26 mil för att titta på den och den var precis lika fin som vi trodde.
Så nu är jag en stolt ägare till en Solifer Goldie från 98. Så idag har vi varit och shoppat lite grann och imorgon blir det en sväng till ikea. Sen är vi nog redo för sommarens semester.
 
Cornelia är eld och lågor över "hennes" husvagn. Tyvärr jobbar jag nästa helg annars hade vi nog åkt iväg en kortare sväng men det kommer ju fler helger innan semestern ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Så mysigt!

2013-05-11 @ 11:45:37
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback