Inte friska

Min vabb natt slutade med att jag själv fick sjukskriva mig då jag också håller på att hosta ut mina lungor och har haft feber. Det känns lite surt att jag inte kan jobba helgen, det kommer att synas på lönen... :-(
Idag mår jag bättre så för mig går det åt rätt håll, men Cornelia fortsätter att vara dålig.
 
Igår var vi på vårdcentralen då vi knappt har fått i henne nåt att äta sen i tisdags. Både jag & Cornelia undersöktes. Cornelia låter nu slemmig i bröstet och sänkan visar att hon är sjuk, men läkaren tror ändå att det bara är virus och det kan man ju tyvärr inte göra nåt åt.
Hon har fortfarande feber och är idag inne på dag 5 och det märks på henne. Orken börjar sina och hon blir arg/ledsen/irriterad på en gång.
Så fortsätter det så här så blir det ett nytt samtal till doktorn på måndag, för det här känns verkligen inte roligt. Jag kan vara sjuk årets alla dagar bara Cornelia får vara frisk, känner mig så hjälplös.
När hon inte ens vill ha glass så är hon inte frisk.
Nu ikväll så drack hon i alla fall ungefär 100ml välling, vilket känns riktigt bra. Efter det blev hon lite piggare, så tänk om det ändå kunde få vända nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Timea

Usch, vad jobbigt ni har. Jag hoppas ni kryar er snart!!
Kram

2013-05-05 @ 07:49:08
URL: http://livetmedvarlilleskatt.blogspot.com
Postat av: Jenny

Krya på er!!! Hoppas ni snart får va friska och va ute i friska luften och att C börjar äta igen. Kramar

2013-05-05 @ 07:54:22
Postat av: Mammatea

Fy, krya på er!

2013-05-08 @ 20:13:39
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback