Äntligen!!!

Idag har äntligen min mens kommit, tänk att man kan bli glad för så lite... gubben tycker att jag är lättroad... men nu vet jag i alla fall att jag borde hinna ett försök till innan min klinik stänger för sommaren.
Jag har riktig mensverk men lika glad är jag för det...

Jag kommer att börja sprya den 23/4, så det är inte länge kvar. Tänkt att man kan längta så mycket att få proppa i sig massor av hormoner och må pyton, men men jag är bara glad för allt som kan leda oss till vårat efterlängtade barn :-)

Nu ska jag ta och maila till min klinik så att min läkare skriver ut lite mediciner till mig... måste ju hinna få hem allt för det är beställningsvaror på vissa saker.

Kommentarer
Postat av: Greta

Vad bra, håller tummarna.

2009-04-04 @ 14:49:39
URL: http://morgonstund.bloggsida.se/
Postat av: Cornelia

Grattis ;-)

2009-04-06 @ 19:45:17
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback