Cellprov och spraystart

Morgon började med att jag åkte till vårdcentralen och gjorde ett cellprov. Känns som skönt att få det bortgjort innan det är dags för sprutor och så...

Idag har jag även börjat med nässprayet, Suprecur. Sprayar tre gånger varje dag, klockan 08:00, 16:00 och 24:00. Nu ska jag komma in i klimakteriet :-) Jag passar samtidigt på att varna er om det :-)

Nu sitter jag hemma hos syrran, har nyss kommit tillbaka till henne efter en långpromenad med barnvagnen. Idag fick jag med mormor på promenaden. Solen skiner och det är underbart väder.

Inatt ska jag sova över hos syrran, då jag ändå ska vara barnvakt imorgon också.

Imorgon ska jag, gubben och systersonen åka på en vårmässa. Hoppas att vi hittar nåt skoj där :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback