Internet

Jag vet att jag har skrivt om det tidigare, men jag gör det igen. Jag hänger ofta på familjeliv och skriver där i olika trådar om barnlöshet. Det finns så mycket stöd och värme i dem trådarna. Man stöttar verkligen varandra i alla lägen. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan alla de tjejerna, ni är guldvärda så att ni vet :-)
Men samtidigt när nån har sorg så känner man verkligen med den "drabbade", man vet hur mycket alla kämpar för att nå sitt mål, för vi har ju alla samma mål... Jag hoppas så att vi alla ska lyckas :-)

Det jag skulle komma till var i alla fall att en av tjejerna hade skrivit om att det finns en brochyr för anhöriga at läsa om längtan efter ett barn.
Här kommer länken till den sidan:
http://www.ffob.se/index.php?option=com_content&task=view&id=155&Itemid=63

Jag har skrivit ut den texten och ska ge den till våra föräldrar, alltid bra att ha nåt att läsa :-)

Idag känns det nästan som min förkylning håller på att bryta ut, har vait lite små snorig länge men idag känns det lite mer än tidigare... men jag hoppas att jag har fel :-)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilket bra tips!



Kurreburre

2009-04-06 @ 19:45:58
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback