Jag väntar och väntar...

Jag har gått och väntat hela dagen på att min mobil ska ringa eller att jag ska få mail från min doktor, men tyvärr inget än...

När jag mailade till klinik i fredags så fick jag tillbaka att min doktor skulle höra av sig till min i veckan så att jag får veta vad som händer. Men än har jag inte fått nåt samtal eller mail. Men dagen är ju inte slut än... hoppas att han hör av sig snart.

Är lite nervös för vad som ska hända om jag kommer att hinna med ett försök till innan sommaren. Men enligt mina egna beräkningar så ska jag hinna, så det är bara att hoppas på det :-)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag håller tummarna för att ni ska hinna!

2009-04-06 @ 19:46:36
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej!

jag håller verlkigen tummarna för dig att han ringer.

Jag tror du hinner med ett försök innan sommaren, jag kommer att börja spraya nu den 15:e och din sprayning ligger ju inte alltför många dagar senare.

Har än inte lyckats ta mig in på "tråden", är inte så värst haj på datorer..=)

Här skiner solen och jag ska iväg till jobbet alldeles strax.

Hoppas du får en bra dag!

2009-04-07 @ 08:44:34

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback