Nu är det nära...

Nu har jag käkat femanest tabletter (östrogen) i snart två veckor för att bygga upp min slemhinna. 
Imorgon är det dags för ett ultraljud för att se om allt ser bra ut där "nere". Är lite nervös, vill så gärna att doktorn ska säga att allt är bra och att vi ska få göra vårat efterlängtade frysförsök snart.

Vid vårat förra ivf försök så långtidsodlades våra embryon och jag fick två tillbaka och fem stycken hamnade i frysen.

Lyckan var total när jag 15 dagar sedan gjort gravtestet och jag var gravid, men lyckan blev ganska kort för vid vårat första ultraljud i vecka 10 så hade forstret slutat att växa så jag fick ett missfall :-(

Nu ska vi göra frysförsöket med embryona från samma "kull" så det känns positivt för jag vet ju att jag kan bli gravid och de är så bra men samtidigt så är jag så jävla rädd för att få missfall igen...
Våran läkare tycker att vi ska sätta tillbaka två embryon igen, så det kommer nog att bli så den här gången också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback