Ruvardag 15

Det känns skönt att vi har haft studentfirande idag, för det har inte gett mig nån tid att tänka på vad som händer i mitt liv just nu...
Det har varit fullt hus hela dagen med en massa släktingar som jag inte har träffat på länge som har velat surra på, egentligen var det helt otroligt för det var inte en ända som frågade nåt om barn... den frågan brukar alltid dyka upp, men jag är lika glad för att ingen frågade för då hade jag nog börjat att gråta...

Idag är jag på ruvardag 15 och jag har börjat att blöda mer, det är inte som när jag har mens men det är mer än bara flytningar. Så jag tror tyvärr att jag måste inse att jag har fått ytterligare ett missfall.

Nu kan det ju vara så att ena pyret har klamrat sig fast men mitt hopp har börjat att försvinna, men under sker ju så man kan ju alltid hoppas.

På tisdag är det med ordinarie testdag så då ska jag göra ett test till för att se om det fortfarande är positivt och efter det ska jag kontakta min ivf klinik. Tycker att det borde finnas nåt att göra så att jag slipper få missfall. För nu verkar jag ju bli gravid men inte får behålla pyret/pyrerna. Jag har börjat att fundera på att det kanske är dumt att jag äter trombyl, ska kolla vad läkaren säger om det. 

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och vila ett tag, känner mig hela slut.
Men före jag går så vill jag tacka er så jätte mycket för alla fina ord som ni har skrivit i kommentarerna, det uppskattas så otroligt mycket av mig. Jag blir alldels rörd när jag läser allt ni skriver, så tusen tack till er!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

ja....jag vet inte..vi har ju haft båda två och dr T e ju rätt ny...men han tilltalat både mig och M mer...han e mer som oss på ngt sätt...dr S har varit så stressad och stel...när vi först hade honom så var han ju själv...så vi k'nde väl att vi inte hade riktigt tid o lära känna honom...plus att jag tycker Dr T bjuder mer på sig själv...plud är mer ärlig....han var den första som sa till oss att vi var ett svårt fall och att de hade problem med oss. ä'ven om det var jobbigt attt höra så är det ändå skönt att de är ärliga....jag tycker han vderkar mer alternativ om jag får säja mittt =) Plus att han är mer personlig...han kommer IHÅG en...

2009-06-12 @ 21:20:49
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Tess

dr S är den som vi träöffat mest men som kommer ihåg minst om ossw...han var ju själv när vi började... m,en dr T har skämtar...,har samma humor som vi plus att när vi hade vårt första ÄP. så skojade han och pratade en massa så jag märkte aldrig att han börjat...dr S säjer ju ALLA steg,,.,,nu gör jag det osv...typ nu gör jag "det"........ han e väldigt pedagogisk...och pratar mest om framtiden och syskon , utan här och nu...men dr T brukar ändå vara väldigt realistisk...vilket VI föredrar.....

2009-06-12 @ 22:50:27
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: rockygirl

Hej! Man kan inte mer än hoppas att lilla pyret är kvar. Man försöker tänka positivt. Vi fick inget plus på vår sticka. Fast där finns inga tecken på att det inte borde vara ett plus. Fattar ingenting! Önskar dig lycka till på tisdag och hoppas på ett plus! Kram

2009-06-13 @ 05:07:27
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Carro

Jag hoppas verkligen inte att det är så att det är missfall! Du har inte mejlat dem tdigare? Fast dom kanske inte uppskattar att man hör av sig innan testdagen? Jag gruvar mig enormt inför tisdagens test. Jag hoppas det är ett starkt plus kvar för oss båda! Har läst om att kortison (någon medicin som började på P) har hjälpt en del som haft många missfall. Hör med dr T. Finns också en dansk läkare som är expert på det där. Borde finnas mer info på nätet. Säg till om ni behöver hjälp med nåt! KRAM

2009-06-13 @ 10:58:16

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback